Bu proje esasında yönetmenin kankası başka bir aktör için tasarlanmış ama gerekli finansmanı sağlamak için Scott Adkins gibi bir aktöre ihtiyaç duyulunca hikaye yeniden elden geçirilmiş. Tıpkı "Eliminators" gibi burada da Adkins karısını kaybetmiş bir kız babası eski ajan rolünde ama iki farkla; birincisi bir operasyon esnasında karısını yanlışlıkla kendisi öldürmüş, ikincisi de bu sefer ergenlik çağında bir kızın babası kendisi. Martin Baxter adındaki bu arkadaş son 12 yılını ordan oraya hareket halinde, yeraltı dövüşlerinde para kazanarak geçirmiş. Bu dövüş kısmı Adkins projeye eklenince hikayeye yedirilmiş gibi duruyor ama kızın dövüş sporu üzerinde isabetli bahisler oynayabilecek derecede dövüş sporuna dair malumat sahibi olmasıyla bir nebze daha anlamlı hale gelmeyi başarmış. Günün birinde genç bir kız gelip 12 yıl önce Baxter'ın karısının yanı sıra kendi babasının ölümüne sebep olmuş hadiselerin gizemini çözmenin derdine düşmüş ve bunun yolu da bir takım dosyalardan geçiyor, haliyle bunları ele geçirmek için Baxter'dan yardım istiyor. Baxter başlarda olmazlansa da aynı dosyaların derdine düşmüş Rus ve İngiliz istihbaratçılarının arasında kalması yetmiyormuş gibi kızının Ruslarca kaçırılması da eklenince genç kızla birlikte dosyaların peşine düşüyor.
Adkins'in tekmelerinden çok oyunculuğunu konuşturma fırsatı yakaladığı filmlerden biri daha "Legacy of Lies". Zaten iki tane falan dövüş sahnesi var, onlar da - her ne kadar iyi kotarılmış olsalar da- Adkins hayranlarının eli boş gitmesin diye eklenmişler gibi duruyor, onun dışında var olan silahlı sahneler kaçıp kovalamaca ve silahlı çatışmadan ibaret. Adkins, geçmişi ile cebelleşmekte olan karakteri yansıtmakta başarılı ve Honor Kneafsey tarafından canlandırılan kızı ile olan ilişkisine de zaman ayırılmış, dolayısıyla kız kaçırıldığında baba ile özdeşleşmek daha kolay hale geliyor. Yönetmen Adrian Bol filmini dtv standartlarının üstünde bir görsellikle bezemeyi başarmış ama çoğu dtv filminde olduğu gibi hikayesini gereksiz derecede şişirmiş. Ortada bir dosya lafı dönüp duruyor ama bir mcguffinden öteye de gitmiyo bu. Rusya ile Ukrayna arası münabetlere gönderme yapmaya çalışılıyor ama o da filmin çapını aşıyor biraz. Bir de estetikli suratı insana baygınlık veren rus bir aktrisce canandırılan kötü karakterle kız çocuğu arasındaki yakınlaşma da filme bir farklılık katsa da finali düşününce bir yere de varmıyor, dolayısıyla havada kalıyor. Neticede "Eliminators"a nispetle bunu daha fazla beğendim ama gene de eksileri artılarına biraz daha fazla gelen bir yapım maalesef.